torsdag 8 juli 2010

Ensam hemma...

Jag sitter här hemma alldeles ensam. Det är så himla skönt!

Barnen är ju i Simpnäs och Sambon jobbar kväll/natt. Vilket betyder att jag är ensam hemma.
Ibland är det ju bara så himla skönt. Men tyvärr så kommer jag aldrig säng i tid då..

Men nu ska jag gå och lägga mig så att dagarna går fortare och jag får träffa mina barn igen. De kommer hem på söndag.

I morgon ska jag till landet och fira pappsen som har fyllt år. Blir väl att jag sover kvar där. Det var ju meningen att vi skulle komma alla fyra men nu är det helt plötsligt bara jag kvar hemma. Men det gör inget för då blir det mer av mammas goda mat till mig. :)

Funderar på om jag inte ska ringa till kompisen i Simpnäs och fråga om han har en sängplats över mellan lördag och söndag. Jag vill nog också åka gummiring. ;)

God natt på er

Inga kommentarer: