tisdag 2 juni 2009

Trööööött!!!

Jag har varit alldeles för trött för att skriva på ett tag. Förlåt.

Just nu sitter jag och undrar om Yvonne antar min utmaning.

Imorgon ska D spela fotbollsmatch igen. Det ska bli kul hoppas bara att det inte regnar då.

Idag sprang S lilla maraton, de springer 2 varv runt fotbollsplanen. De var så söta.

På torsdag ska jag försöka komma iväg och träna antingen ut och springa eller gå till gymmet.

På fredag ska jag göra så lite som möjligt.

På lördag har D fotbollsmatch.

På söndag händer nog inget utöver det vanliga.

På måndag ska jag åka till Trosa med alla nior i skolan. Det blir paintball, kanot, och lite annat kul. Kvällen avslutas med middag och bal för dem. Det ska bli riktigt mysigt.

Ja nu vet ni vad som händer för mig de närmaste dagarna.

Yvonne jag hinner alltid klämma in en joggingtur med dig. Det är bara att höra av dig.

Kram och god natt på er alla.

Inga kommentarer: