tisdag 16 juni 2009

Men åhhh!!!!!!!!!

Jag är så less på ALLT.

Fick klagomål från en kompis idag att jag hade slutat blogga. Jag har absolut ingen ork eller lust att skriva nåt. Det händer inte så mycket just nu.

Jag kan skriva att jag och S hade tredje, fjärde, femte (eller vilken ordning det nu är) världskriget idag. Pga att vi båda var jättetrötta. Hon åkte i säng och sov sen redan vid halv 8. Jag gick verkligen ner på sandlådenivå och ja jag skäms över det. Men hon behövde sova annars hade hon inte somnat så snabbt... Bortförklaringar ja jag vet....

Jag skulle också kunna skriva att jag tror att jag har blivit känslig/allergisk mot mjölk. Jag som dricker minst 1 liter mjölk per dag. Jag har ju länge haft ont i magen efter frukost, som består av 1 glas oboy. Nu får jag ont i magen efter varje måltid. Jag dricker alltid mjölk till maten.
I morse sket jag i oboyen och drack apelsinjuice istället. Fick inte ont i magen. Till lunch glömde jag bort mig och drack mjölk och fick ont i magen. Nu ska jag försöka att komma ihåg det imorgon och se hur jag mår.


Jag skulle också kunna skriva att jag är asförbannad på U sen ett par dagar tillbaka och att han inte förstår det, utan han tror att jag är grinig pga jobbet. Undrar när han ska förstå vad jag har pratat om de senaste åren?

Ja det är vad jag skulle kunna skriva om. MEN jag tror att jag skriver:

God natt på er och sov gott. Hoppas att solen skiner på oss imorgon igen. Kram.

Inga kommentarer: