tisdag 23 juni 2009

Härligt väder

men jag börjar känna mig gammal. Jag pallar inte värmen lika bra som förrut och söker mig till skuggan lite då och då. Det gjorde man ju aldrig när man var yngre. Men jag måste säga att jag verkligen älskar värmen. Jag är ju sån som fryser jämt annars, så nu njuter jag.
Sköööööööööönnnnnnnnt!!!

Nu är Ds fotbollssäsong över. Vad ska man göra nu på kvällarna ända till augusti???

Jag skulle till gymmet i Västertorp igår. När vi kom dit, jag och Michelle, så hade de stängt pga renovering, så vi åkte till Skärholmen istället - stängt pga renovering. FAN!!!! När jag äntligen kom iväg.

Jag åkte hem och satte mig på gården istället med några härliga grannar. Det var också ganska skönt faktiskt.

god natt på er nu sov gott och glöm inte att smörja in er när ni är i solen så att ni inte bränner er.
Kramis.

2 kommentarer:

Jag... sa...

Trist och typiskt!!

Har inte fått tid hos hjärtläkaren förrns i augusti, men jag hänger alltid på en promenad :)

Åsa F sa...

Då tycker jag att vi tar en promenad i veckan. Det är alltid mysigt tycker jag...