söndag 17 januari 2010

Alkohol...

Jag har fått skäll av min mamma för att jag inte skriver här längre...

Jag har inte så mycket att skriva bara.

Men som ni såg på förra inlägget så hade vi lagfest i fredags. Det var jättekul. Lite för mycket att dricka bara. Men jag mådde bra i lördags ändå. :)

Jag har fått reda på en del saker om några vänner till mig. Det är lite konstigt, men det funkar för mig...

Jag har match ikväll, men är inte laddad. Jag tycker inte om att träffa folk efter en tokfest. Jag är alltid livrädd att de ska hålla på att kommentera vad man sa eller gjorde...
Det var en av anledningarna till att jag i princip slutade dricka alkohol. Visst drick med måtta liksom. Men jag ser gärna till att vara nykter om jag inte går ut på krogen. Jag tycker att det är onödigt att dricka en massa alkohol bara för att det är gott... Eller alltså, att bara sitta hemma framför tvn och dricka bira är inte min grej. Jag vill kunna ha möjligheten att köra bil om det händer något. Och jag hatar att inte kunna köra bil dagen efter.

Det är något jag håller hårt på. Bilen får stå hela dagen efter. För att även om man känner sig ok så är det inte säkert att man är det. Så det så.

nu har jag skrivit lite igen. Jag ska försöka att bli bättre på det än jag har varit en tid nu...

Kram på er

Inga kommentarer: