lördag 8 november 2014

Nästa vecka

Jo men jag verkar ju vara typ sämst på att blogga. 
Men nu är jag här igen.

Det är mycket som händer just nu. Men mitt i allt skit så börjar jag må bättre. Jag är gladare och piggare nu för tiden. Det är skönt.

I skolan går det mesta bra för tillfället. Mycket plugg bara. Tack och lov har jag min pappa och mamma som ställer upp till hundra procent. 

I veckan som kommer ska vi ha en övning på lagtorget som känns sådär. Tvångsmedel är svårt. 
På tisdag har vi examination i batong. Då jäklar ska jag slå hårt och bra. :)
Onsdag är vi lediga men jag ska till skolan och köra polisbil kl 16. På torsdag har vi genomgång av vår kunskapskontroll i radiokommunikation. Håll tummarna för att det blev godkänt iaf. På fredag har vi den hemska straffrätten sen är det helg igen. 
Veckorna går väldigt fort nu för tiden. :)
Härligt!!!

Inga kommentarer: