söndag 1 september 2013

Polisskolan Stockholm/Växjö

Jag har varit i Kristianstad i veckan och gjort de sista testerna. Psykologiska testerna.

Jag hade tur och hade en kompis som kom dit samtidigt så vi bokade tågbiljetter tillsammans. I tisdags åkte vi ner och vi hade tur, på tåget träffade vi tre killar som också skulle dit. 
Vi fem höll sen ihop resten av dagarna och hade jättekul tillsammans. :)

Vi fick göra ett begåvningstest, vi fick göra en läkarundersökning, vi fick sitta i intervju med först två poliser och sen en psykolog. Det var så himla kul och spännande. 
En ny upplevelse var att dela tre toaletter med nittio personer och att det var gemensam dusch, killar och tjejer. Jag hade tur som duschade när det var tomt. :)

Jag vill verkligen komma in i skolan och här redan börjat kolla efter lägenhet i Växjö där jag har valt skola i andra val. Med min otur kommer jag att komma in i skolan i just Växjö. Inte riktigt vad jag vill då jag har barnen och familjen här i Stockholm.

Men först ska jag komma in. Måste lära mig att inte måla fan på väggen jämt. Jag kan ju komma in i Stockholm också. :)

Håll tummarna nu. :)

1 kommentar:

Sus sa...

Hoppashoppashoppas!