måndag 10 september 2012

Dags att kliva upp.

Tänkte att jag skulle följa med sonen till bussen innan jag går till jobbet.

Jag är lite kluven till om han verkligen ska åka och spela hockey idag, han är jättehostig men han känner nog av det där själv. Hoppas jag...
Sonen går. Hockeyprofil i skolan vilket betyder att han har 2 lektioner ishockey i veckan på schemat.
Han stortrivs i nya skolan och jag mår med det mycket bättre. Inte en enda dag har vi bråkat om att han måste dit. Så skönt att slippa det där bråket.
Det jobbiga är ju målvaktstrunken som måste släpas med jämt. Den är stor, mycket stor...
:)

2 kommentarer:

Sus sa...

Jädrar vilken trunk!

Åsa F sa...

Ha ha, ja den är stor men han är ju målvakt så det behövs.
Han har haft tur när han har klivit på bussen med den för en och samma kille hjälper honom på bussen med den. Det trodde jag aldrig, det är ju knappt att folk med barnvagn får hjälp upp på bussen.