tisdag 18 augusti 2009

På jobbet.

Just nu är jag på jobbet. Det är lugnt. Lugnet före stormen. Nu har vi 8 barn, nästa vecka 47 st, det blir skillnad.

Jag har varit dålig på att skriva nåt men det är för att det inte har hänt så mycket. Det har blivit lite från mobilen iaf.

Jag lyckades krocka ena dörren på bilen under semestern. Det går på 2000 kr i självrisk. BLÄ!!!
Nu har även D lyckats växa ur sina målvakts skridskor. Det blir också runt 2000 kr. Varför kan man aldrig få tid till att spara pengar så att vi kan komma utomlands för? Så fort man kan lägga undan lite så händer det nåt oförutsett. Usch!!

Nu har både Ds fotboll och hockey börjat igen. Det är kul, då har jag nåt att göra igen. Det jobbiga är att jag har inte tid för att träna själv. Eller jo, fredagskvällar, men hur kul är det?

Nu ska jag in i gympasalen med några elever som vill hänga i lianerna. Kul, NOT!!!

Ha det bäst, jag ska försöka skriva lite oftare nu igen...

Inga kommentarer: